Dane adresowe:

Dom Pomocy Społecznej „SENIOR”im. Jana Kaczmarka w Czeladzi

41-250 Czeladź, ul. Szpitalna 5A Sekr. 32/265-94-00 / Adm. 797-860-880 Dział terapeutyczno-opiekuńczy 502710937 Email: senior[at]senior.czeladz.pl

Jesteś na: Strona główna / Zamówienia publiczne / Zakończone

Zakończone

Szczegóły zamówienia

Usługa gastronomiczna w Domu Pomocy Społecznej "SENIOR" im. Jana Kaczmarka w Czeladzi w okresie od 01.01.2019 do 31.12.2019.
Zamawiający Dom Pomocy Społecznej „SENIOR” im. Jana Kaczmarka ul. Szpitalna 5A 41- 250 Czeladź
Numer postępowania ZP/46/U/DPS/18
Status zakończone
Typ zamówienia Usługi
Tryb udzielenia zamówienia objęty ustawą o zamówieniach publicznych
Data ogłoszenia 2018-12-05
Termin składania ofert 2018-12-13 , do godziny: 10:00
Osoby uprawnione do kontaktowania się z wykonawcami Janusz Jurkowski - Konsultant 41-250 Czeladź, ul. Szpitalna 5A, (32) 265-94-00

wszystkie zamówienia rejestr zmian zamówienia

Powiązane pliki [ 15 ]
  Nazwa pliku Data publikacji Rozmiar Pobierz
Załącznik nr 3 do Umowy_miesieczne rozlicz_JJ_2018.xls Załącznik nr 3 do Umowy_miesieczne rozlicz_JJ_2018.xls
rejestr zmian pliku
18-12-05 15:06 10.5KB pobierz plik: Załącznik nr 3 do Umowy_miesieczne rozlicz_JJ_2018.xls
Załącznik nr 2 do Umowy_tygod_rozlicz_JJ_2018.xls Załącznik nr 2 do Umowy_tygod_rozlicz_JJ_2018.xls
rejestr zmian pliku
18-12-05 15:06 11KB pobierz plik: Załącznik nr 2 do Umowy_tygod_rozlicz_JJ_2018.xls
Załącznik_nr 1d do Umowy_4 tydz_JJ_2018.doc Załącznik_nr 1d do Umowy_4 tydz_JJ_2018.doc
rejestr zmian pliku
18-12-05 15:07 47.5KB pobierz plik: Załącznik_nr 1d do Umowy_4 tydz_JJ_2018.doc
Załącznik_nr 1c do Umowy_3 tydz_JJ_2018.doc Załącznik_nr 1c do Umowy_3 tydz_JJ_2018.doc
rejestr zmian pliku
18-12-05 15:07 46KB pobierz plik: Załącznik_nr 1c do Umowy_3 tydz_JJ_2018.doc
Załącznik_nr 1b do Umowy_2 tydz_JJ_2018.doc Załącznik_nr 1b do Umowy_2 tydz_JJ_2018.doc
rejestr zmian pliku
18-12-05 15:08 46.5KB pobierz plik: Załącznik_nr 1b do Umowy_2 tydz_JJ_2018.doc
Załącznik nr 1a do umowy_1 tydz._JJ_2018.doc Załącznik nr 1a do umowy_1 tydz._JJ_2018.doc
rejestr zmian pliku
18-12-05 15:08 47KB pobierz plik: Załącznik nr 1a do umowy_1 tydz._JJ_2018.doc
Załacznik nr 6 do WZ_2018.doc Załacznik nr 6 do WZ_2018.doc
rejestr zmian pliku
18-12-05 15:08 20.5KB pobierz plik: Załacznik nr 6 do WZ_2018.doc
Załącznik nr 5 do WZ__2018.doc Załącznik nr 5 do WZ__2018.doc
rejestr zmian pliku
18-12-05 15:09 80KB pobierz plik: Załącznik nr 5 do WZ__2018.doc
Załącznik nr 4 do WZ_2018.doc Załącznik nr 4 do WZ_2018.doc
rejestr zmian pliku
18-12-05 15:09 19KB pobierz plik: Załącznik nr 4 do WZ_2018.doc
Załącznik nr 3 do WZ_2018.doc Załącznik nr 3 do WZ_2018.doc
rejestr zmian pliku
18-12-05 15:10 16.5KB pobierz plik: Załącznik nr 3 do WZ_2018.doc
Załącznik nr 2 do WZ_2018.xls Załącznik nr 2 do WZ_2018.xls
rejestr zmian pliku
18-12-05 15:10 18.5KB pobierz plik: Załącznik nr 2 do WZ_2018.xls
Załącznik nr 1 do WZ_2018.doc Załącznik nr 1 do WZ_2018.doc
rejestr zmian pliku
18-12-05 15:10 27.5KB pobierz plik: Załącznik nr 1 do WZ_2018.doc
Ogłoszenie o zamówienia wraz z warunkami zamówienia_JJ_2018 .doc Ogłoszenie o zamówienia wraz z warunkami zamówienia_JJ_2018 .doc
rejestr zmian pliku
18-12-05 15:11 122.5KB pobierz plik: Ogłoszenie o zamówienia wraz z warunkami zamówienia_JJ_2018 .doc
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY.pdf INFORMACJA O WYBORZE OFERTY.pdf
rejestr zmian pliku
18-12-18 15:58 228.13KB pobierz plik: INFORMACJA O WYBORZE OFERTY.pdf
Informacja o udzieleniu zamówienia.pdf Informacja o udzieleniu zamówienia.pdf
rejestr zmian pliku
19-01-09 14:46 212.43KB pobierz plik: Informacja o udzieleniu zamówienia.pdf

Redakcja strony: Zakończone Rejestr zmian

  • Podmiot udostępniający informację: 
  • Pierwsza publikacja:  
  • Aktualizacja publikacji:  
  • Wytworzenie publikacji:  
  • Zatwierdzenie informacji:  
Drukuj Liczba odwiedzin: 56

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl